Thursday, July 16, 2009

Tiiiidlig start...

Jeg vet ikke helt hvorfor, men i går sa jeg ja til å begynne to timer tidligere på jobb enn planlagt. Når jeg sitter her nå, halvveis påkledd og blogger med groggy øyne og et hode som tigger om å komme tilbake til senga, skjønner jeg ikke helt hva jeg tenkte på. Heldigvis har jeg fått overnatte hos Morten. Hvorfor det er så heldig? Fordi bussen ikke har begynt å gå fra meg ennå. Buss eller ikke, om en liten time venter ca 200 cruiseturister på meg og omvisning, så opp må jeg nok.

Det som er så rart med å stå opp så tidlig, er at all mat smaker så godt på morgenkvisten. Mens kroppen ennå ikke har startet tankene ennå, blir den bare helt overveldet av hvor godt det smaker med - oooh.. kneipbrød og bringebærsyltetøy!

Tror ikke jeg har vondt av å komme tidlig opp akkurat, men problemet er at hodet mitt er avhengig av ni timer søvn hver natt, men døgnrytmen min tillater ikke at jeg sovner før nærmere et eller to. Så i natt fikk jeg kanskje seks timer, nok til å komme seg opp, nok til å lengte etter mer. Så i dag blir det nok rolig kveld med sløving på sofaen. Hvis du lurer på hva jeg gjør? Sjekk TVguiden ;)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten