Wednesday, July 22, 2009

livets store problemer..

I dag tror jeg gladmaten har stjålet alle menneskene som skulle vært på Arkeologisk museum. Det er helt stille, så jeg har fått låne pulten til Idunn for å blogge litt, mens jeg følger med ut av vinduet for å se om det kommer noen. No luck so far...

Idunn varter meg opp som en gudinne med brownies mellom de besøkende, så jeg lider ingen direkte nød.. Sunnhetsforsettet mitt derimot, det om bare å konsumere en type usunn ting om dagen, er i ferd med å måtte gi tapt, siden jeg skal ned på Gladmaten etter jobb.. Får være flinkere i morgen eller noe..

Hva er gladmaten spør du kanskje? Jo, det skal jeg fortelle deg! Det er Norges mest geniale festival. Da dekkes alle Stavangers ledige bord til nede i Vågen, med alle mulige flotte retter, og det er underholdning og aktiviterer i hele sentrum. Helt fantastisk! Gleder meg til marinerte reker, ovnsbakt kylling og det som enda mer fantastisk måtte være. Og det varer HELT TIL lørdag.

Ingen bekjent av meg slipper unna, det blir GREAT! Men over til viktigere saker.. Mitt store verdensproblem for dagen. Nå har jeg gått siden april og hatt kjempe lyst til å farge håret. Er det noen som har noen innvendinger i denne sammenheng? Jeg klarer ikke å bestemme meg. En del av meg har veldig lyst til å bli platinablond, mens en annen del vil bli brunette.

Undertegnede har jo aldri farget håret i sitt liv, så nå er det umulig å bestemme seg. Begge deler har sine fordeler, jeg liker blondt hår, mens jeg føler jeg kanskje blir seende litt mer voksen ut med mørke brunt? Vanskelig.. Dette er et dilemma jeg er redd er alt for lite til at det fortjener for mye plass på verdensveven, men et stort skritt for meg i så fall. Litt motsatt av Neil Armstrong anyways.

Innvendinger taes imot med takk..
XoXo, miss hårfiksert

1 comment:

Sara said...

en comment fra deg fortjener mange fra meg :) jeg er litt internettløs for tida, dvs ikke på jobb men ellers og jobben betaler ikke blogglesing gitt (vg-lesing derimot!). Jeg syns håret ditt er superfint som det er :) farg det heller hvis du plutselig våkner en dag og er grå, så har du mer hår igjen når du blir gammel :P min filosofi, og det er derfor du aldri aldri ALDRI skal få krølle håret mitt selv om jeg blir pensjonist og har god tid :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten