Wednesday, July 20, 2011

Kragerø-dagene

I anledningen "fri fra jobb" blir dagene nå tilbragt uten internett, men med rødvin på hytta i Kragerø. I tradisjon tro blir det derfor lite blogging, men jeg regner med at de fleste av dere har andre blogger eller andre aktiviteter å fylle dagene med likevel.

Tysklands-styret fortsetter. Jeg har blitt fortalt før at jeg ikke kom til å klare noe jeg, og slikt finner jeg meg ikke i uten videre.Nå har jeg fått meg egen saksbehandler i Kunnskapsdepartementet som skal hjelpe meg og finne ut av om det er noe jeg kan gjøre for å få søknaden vurdert på nytt. Problemet med slike offentlige etater er jo at jeg ikke uten videre kan forvente at alt skjer på dagen, så jeg løper en ganske stor risiko med andre alternativer for høsten, dersom jeg velger å gjennomføre dette. Tips taes imot med takk.

Ellers skal jeg snart tilbringe uendelig mange timer med pappan min på Kragerø Spa Resort - det gleder jeg med til. Der er det varmt i vannet.

Ha en fin uke dere!


___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten