Saturday, July 16, 2011

Maybe not this time....

I dag skulle innboksen til de studentene som fikk studieplass i Berlin fylles med gode nyheter. De som kommer inn på første inntaket skulle få beskjed i midten av juli, og ifølge tysk disiplin, tilsier jo det i dag. Derfor gikk jeg og sjekket innboksen min frenetisk mellom hver eneste omvisning jeg hadde mens jeg var på jobb. Plutselig spratt det opp en mail fra Tyskland, men den inneholdt ikke akkurat det jeg hadde håpet på:


Ikke bare har jeg ikke kommet inn på det studiet jeg ville, bacheloren jeg nettopp har fullført på BI, er visstnok ikke godkjent for videre studier i Tyskland. I det hele tatt. Damnit. Kjenner det er et og annet som begynner å boble i meg, en merkelig blanding av sinnsyk skuffelse over at jeg ikke får studere i Berlin, og litt skuffelse over at jeg kan ha oversett de reglene så totalt. Jeg ante ingenting om det.

Er ikke skolen jeg har gått på godkjent? Hvorfor har det ikke stått noe sted mens jeg har sittet og lest om inntakskravene, hvorfor har ikke skolen sagt noe når jeg har sendt mailer til dem? Kjempe umodent å skylde på alle andre rundt meg selvfølgelig, men det er kjempe frustrerende at grunnen til at planene mine ikke blir noe av - er noe jeg ikke var klar over en gang. Vel, desto flere muligheter å se nøyere på fremover. Forslag taes imot med takk.


______________


3 comments:

Rebecca said...

Så kjipt, Karen! Håper du vasser i andre muligheter, og at det løser seg til slutt! <3

Sara said...

det er bare så utrolig dust! Føler veldig med deg, samtidig som jeg er bittelitt glad innerst inne fordi det antagelig betyr at du ender i oslo og det er nærmere meg? :) Men ingen muligheter for noen ekstra opptaksprøve eller noe? så du kommer inn likavell...?

Unknown said...

Seriøst :( Er ikkje BI godkjent som skule? :( Utruleg dårleg at ingen har informert deg om dette!

Keep me update på kva dei seier da!


Klem ! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten