Friday, July 08, 2011

Streching is my favorite part

Det er mange gode grunner til å trene, og det er er mye som til sammen får meg gir meg den tilfredse følelsen når jeg har vært flink og løpt, eller syklet eller trent styrke. Som når jeg kan se muskelen virkelig markere territoriet sitt opp over leggen, mh, jess! Eller når jeg kommer hjem fra trening og kan gulpe i meg verdens beste sjokoladeproteindrikk - personlig stjålet fra pappan min. Det er også helt fantastisk, og en herlig liten ting som gjør at jeg gleder meg litt ekstra til å bli ferdig, men det jeg gleder meg aller mest til når jeg skal trene - er definitivt å kunne ligge ut på matten og strekke, bøye og tøye hvert ledd i kroppen.


Jeg kan ligge i timesvis og strekke på bena etter å ha løpt, og det fantes ingen bedre start på lørdagen enn de gangene jeg startet dem med yoga på SiS Sportssenter. De dagene er dessverre forbi, nå som jeg har flyttet. Nå er jeg min egen personlige trener, og det går mye i utstrekking i solen. Kan bli litt same old, same old kanskje, men det hele handler om å gjøre det avslappende og å pushe seg slik at resultatene fortsetter å syntes. Det beste trikset jeg har i boken, er likevel å lage seg en fantastisk spilleliste med de herligste rolige sangene man kjenner. Nå har jo ikke jeg spotify da (mhm, freak, I know), men dette er noen av favorittene mine når jeg strekker ut i solen:


Kate Perry - Not like the movies

 
Maria Mena - Just a little bit

Seal - Secret

Kurt Nilsen - My Street

Death Cab for Cutie - I will follow you into the dark

__________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten