Tuesday, July 26, 2011

Pr i dag

Det har vært så mange forferdelige inntrykk de siste dagene, at jeg bestemte meg i går for å virkelig legge merke til de bittesmå hverdagsinntrykkene som betyr noe i et løpet av det siste døgnet. Dette er noe av det jeg har lagt merke til:


Noen ganger er det fint å komme fra Norge og ikke USA:
- G.W.Bush: "We're gonna hunt you down.
- Stoltenberg: "We will retaliate with more democracy".


Jeg fikk et pussig, men for så vidt hyggelig kompliment i går:
"Karen, du har relativt lite kroppsfett i lårene dine"
- Jo, takk for det. Tror jeg


Under en av teateromvisningene mine i dag spurte et av barna:
"Mamma, jeg trodde vi skulle på et skuespill, når skal tjenestejenta ta oss med dit?"


Jeg er kanskje ikke medlem av Mensa, men det er ikke disse her heller:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/143421779


Da kronprinsen talte under rosemarsjen i Oslo i går, fikk jeg frysninger.
Jeg er glad det er den norske kongefamilien som er "min", og ikke den i Monaco.


Men best av alt:
Jeg har utrolig mange mennesker i livet mitt som jeg er ubeskrivelig glad i.


Nordmenn kan kanskje være litt vanskelige å komme inn på,
men i går var det skikkelig flott å være norsk

___________


2 comments:

idarslet said...

Haha, du henger på barnimagen.com mye eller? :)

Karen Marie said...

Hehe, ikke så mye ennå heldigvis! Linken ble postet på twitter i går... At det går an :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten