Tuesday, September 27, 2011

Adios Norwegos!

Koffertene står stappfulle i gangen, og det gjenstår bare en siste middag med mamma og pappa før jeg nå vender nesa mot Gardermoen - og mitt nye hjem: Berlin. Jeg gleder meg som en unge. All verdens bekymringer er ute av verden, og jeg er skikkelig skikkelig gira. I tillegg til koffertene har jeg også med meg herr Føflekk, som etter ca tre sekunder inne hos spesialisten ble avfeid som helt ufarlig, og mer en liten søt venn enn noen potensiell fiende.

Det er helt rart hvordan sånne små detaljer kan bli så store og skumle bekymringer. Jeg følte meg virkelig et tonn lettere da jeg gikk ut derfra igjen.

Den siste tiden i Norge har vært helt fantastisk, og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne mikset det beste av de siste årene mine i Stavanger, denne sommeren på Østlandet - og tatt det med meg inn i det nye livet i Berlin. Jeg tror virkelig det blir knallbra i Berlin, og forhåpentligvis klarer jeg å holde kontakten med alle de vakre og herlige menneskene jeg er så glad i her hjemme også. Verden går visst alltid fremover på et vis, og jeg gleder meg til å bevege meg med den.

Jeg kommer til å savne dere alle sammen, ikke vær fremmede for å komme på besøk, det er en grunn til at jeg har funnet meg en leilighet på 135 kvadrat, det er for å få besøk. Masse besøk.


___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten