Thursday, September 15, 2011

Travelling to Berlin

Jeg flytter ikke heeelt ennå, men om ti minutter setter jeg meg i bilen på vei til flyplassen.
Klokken seks går flyet mitt til Berlin.

Da skal jeg avgårde for å leite etter et sted å bo, jeg har allerede avtalt noen visniner. Sikkert ikke nok, men nå må jeg bare komme meg avgårde. Herregud. Jeg skal reise alene til Berlin - og jeg vet ikke helt hva som skal skje. Vanligvis har jeg kontroll på det meste. Denne gangen har jeg booket et hotell frem til søndag, jeg har pakket en halv koffert med klær og jeg har ingen returbillett ennå.

Ønsk meg lykke til (",)



__________


3 comments:

Viola said...

Lykke, lykke til! :)))

Maria said...

Lykke til! :)

Sara said...

gleder meg til å høre om visninger og de første dagene dine <3

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten