Tuesday, September 20, 2011

Further on...

I går lærte jeg å skåle på spansk, slovensk, fransk og polsk. Det er kjekt i Tyskland. Og selv etter fire dager her nede, har jeg på et vis fått meg en liten gjeng her nede. Det liker jeg!

Fantastiske ting med å være i utlandet:
- Smask på begge kinnene når man treffes og går
- Frokost på Starbucks
- Ikea er enda billigere her
- Kollektivsystemet fungerer
- Mer kommer...


Bare fordi drikke er billig i Tyskland, betyr ikke det at en øl som heter Fun - egentlig er særlig morsom. Det lærte en av guttene i går. Den er nemlig alkoholfri, og jeg har lovt å lære alle jeg kjenner den leksen. Sånn er det nemlig med franske gutter, de vil gjerne dele all livslæren sin, slik at tabben slipper å bli gjort mange ganger.Definitivt mulig å vende seg til.


Vet ikke om det syntes så godt jeg, men alle syv drakk for til sammen 44 euro i går. Det er vel en regning  for en av oss det, sånn... En tilsvarende kveld hjemme.

_____________


2 comments:

Sara said...

er det noen av de franske gutta som vil prate fransk med meg hvis jeg kommer på besøk til deg? ;D

Karen Marie said...

å ja, det er jeg sikker på :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten