Saturday, September 24, 2011

En siste blås

Jeg er bare nødt til å legge inn er sånt "vært på byen"innlegg til her. For i går hadde jeg en helt fantastisk kveld i Oslo. Maria leverte nettopp masteroppgaven sin, og det skulle selvsagt feires. Jeg er så glad for at jeg timet hjemturen min slik at jeg fikk blitt med. Kvelden var nesten helt ubeskrivelig bra; en miks av gode samtaler, bobler i glassene og dansing inn i ganske sene nattestimer.

Midt i grønnsaksoppkuttingen på begynnelsen av kvelden. Jeg hadde gjort det store og glemt å spise middag før jeg kom, så jeg er faktisk litt usikker på om noen andre enn meg fikk noe som helst.

Noen av de vakre menneskene på festen. En god miks av nye og gamle fjes, akkurat sånn jeg liker det


Egentlig skulle jeg være flink og ta toget hjem da de andre dro videre ut på byen i går, men da klokken nærmet seg elleve var tilbudet om å bli med videre alt for fristende til å takke nei. Ikke særlig kul dagen derpå da, å stå på en stappfull trikk i skoene på bildet og sminken fra igår. Alle stirret på meg og tenkte sitt om diverse walks-of-shame.

Jeg stirret bare tilbake, for det var verdt hvert sekund. Og jeg mener, jeg hadde jo med flate sko - jeg er jo ikke helt urutinert, problemet var jo bare at de skoene ble værende igjen på Champagneria på Frogner. Da jeg våknet opp på...Grünerløkka?.. var det et stykke å reise for å oppdrive dem igjen.



Åh, de siste helgene jeg har hatt her i Norge har vært helt fantastiske. Selv om jeg gleder meg utrolig mye til å begynne på livet i Berlin, har den siste tiden hjemme virkelig vært knallbra. Nesten litt sånn at jeg kunne tenkt meg å bli igjen litt til. Nesten.

__________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten