Saturday, September 17, 2011

Berlin by night

Jeg begynner ikke på skolen før 30.september, men uten at jeg var klar over det, begynte visst alle Erasmusstudentene nå på torsdag. Så da har jeg joinet dem litt da, og i går var vi på Pubcrawl. Utesteder har fått en ny dimensjon allerede. Herremann, det er bra å gå ut i Berlin! De har de sykeste utestedene jeg har opplevd. New York kan faktisk bare gå og legge seg.


Et av stedene vi var på het Matrix, det var enormt. Flere rom og flere etasjer overalt. Og jada, de hadde et bur man kunne danse inne i. Kan hende det er fordi jeg kommer fra Eidsvoll, men det har jeg faktisk bare sett på TV før.



____________


2 comments:

Sara said...

godt å høre at du ikke gikk det vill på utestedet! :P Og at du koser deg :D

Karen Marie said...

Jeg koser meg maaasse :) Og teller sekunder til du kommer på besøk!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten