Tuesday, September 06, 2011

Imellomtiden...

Som enkelte har påpekt, er det litt dårlig med oppdateringer på denne bloggen akkurat nå, det er fordi PCen min er på PC-sykehuset. Alt må jo komme helt i orden før jeg reiser til det store utland.

I mellomtiden kan jeg jo informere om at jeg har sovet tre timer i natt, noe som føles omtrent pittelitt som tortur. Litt sånn som den kinesiske versjonen av tortur, der de drypper en og en dråpe med vann i pannen din veit du, og det egentlig ikke er noen stor greie, men sakte men sikkert mister du forstanden. Det verste var at jeg hadde sovnet da klokken var kanskje kvart på tolv, da det plutselig begynte å tikke inn en drøss med meldinger på mobilen. Jeg svarte høflig avvisende, men det hjalp ikke så mye; i det jeg svarte på den siste meldingen, mistet jeg mobilen mellom sprekken i midten av madrassene. Ut av sengen og ned på gulvet måtte jeg - og etter det kuldesjokket der var øynene mine vidåpne stort sett hele natten. digg.


Jeg har ikke så mye å fortelle om når jeg ikke har PC, okey?
La meg være i fred da vel....



- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Linn Therese said...

Håper pc'n din plutselig ikke er syk mer!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten