Thursday, September 08, 2011

PCen er tilbake

Ok, det er kanskje verdens styggeste ting å si, men jeg har følt meg helt isolert uten PC den siste tiden - på tross av at jeg har hatt iPaden og mobilen. Hello Barbie. Problemet er nemlig at det er ganske mange ting jeg har skullet ordne den siste tiden, som ikke er like lett å ordne på en liten dings uten Word og Power Point. Denne helgen skal jeg nemlig styre med en del opplegg, og jeg har hoppet på folks datamaskiner det sekundet jeg har sett dem.

Hva jeg skal? Jeg har vært så heldig å få en siste helg sammen med BI Studentsamfunn før jeg reiser - det blir mitt tredje Nasjonale Styreforum, og det blir enda bedre: konferansen er i Stavanger! Så det som ser ut til å bli min siste helg i Norge før jeg flytter, kommer rett og slett til å inneholde det beste av to fantastiske verdener. Kanskje jeg rekker noen kjappe treff med gamle kjente også? Det er lov å håpe...


Nå vil kvelden bli tilbragt med redningsarbeid i forkant av arbeidet til helgen, forberedelse til undervisningen jeg skal ha i morgen, leting etter leilighet i Berlin og ikke minst: Chicago-koden på TV2. En lett blanding av mange fine ting. Love it.

___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten