Wednesday, September 21, 2011

In my place

Mh, nå har jeg virkelig fått ting i orden her inne. Det er i ferd med å bli skikkelig fint rett og slett. Siden jeg har en plan om å reise hjem til Norge en tur til helgen, måtte jeg liksom få i stand ting litt raskt da. Jeg var litt redd for at det skulle komme til å bære litt preg av det også, men jeg håper det ser ok ut. Det syntes jeg i alle fall selv da. Du kan jo egentlig bedømme det selv om du vil.


Slik ser det altså ut. Det kan virke litt rotete på dette bildet kanskje, men det er i så fall bare fordi rommet er ganske så mye større enn det ser ut på dette bildet. Selve rommet er 26 kvadratmeter, men når man er inne i det virker det enda mye større på grunn av den enorme takhøyden. Det er sikkert fire meter under taket her eller noe slikt. Og se på dekorasjonene i taket, jeg elsker det! Føler jeg har flyttet inn i suiten på Grand.

Småsaker som smykker til bokhyllene mine

Sengen min. Hjerte. Til nå har jeg bare tilbragt en natt i den, men jeg kan vende meg til dette. Når jeg får besøk, kan den gjøres om til en dobbeltseng, eller to enkle også, så dette blir jo kjempe bra.

Smykke/sminkebordet mitt. Mangler jo fortsatt ganske mye av det som skal fylle opp her da, men det kommer.

En ny kompis av meg. Møtte ham i dag, og han var bare nødt til å bli med meg hjem.


Og som alltid når man handler på Ikea, blir det jo mer søppel å bære ut, enn det man egentlig hadde med seg av ting inn. Jeg skjønner ikke helt hvordan det henger sammen, men det er ikke så farlig heller. Jeg er fornøyd. I tillegg har jeg kildesortert det, så jeg tror The City of Berlin vil bli fornøyde også.


Jada, så et par observante sjeler har spurt meg hvorfor de ikke har sett klokken og et par av de andre greiene på IKEA i Norge. Det er altså fordi de ikke er kjøpt på IKEA, men på en interiørbutikk i Berlin...

Mer om hvordan det ser ut, tror jeg nesten jeg må forebeholde mine kjære besøkende. Eller til et annet blogginnlegg, hvis det er behov.

____________


3 comments:

Syncopa said...

Kjempekoselig, Karen Marie!!! Håper du får det kjempefint i Tyskland, masse lykke til! Klem.

Sara said...

Jeg vil besøke deg med en gang! men jeg tror jeg må vente litt :) Dessuten er jeg misunnelig på mange av tinga dine! :D og jeg ønsker meg også en pinnsvinvenn!

Maria said...

Så fint det ser ut der! Og så mange fine interiørting du har fått inn der, love it! Gleder meg til å komme på besøk! :-D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten