Tuesday, September 27, 2011

Da Karen sluttet å sende fellesmeldinger...

Da jeg satt meg på flyet til Berlin i dag, ble jeg plutselig slått av en skikkelig sånn "å, faen, nå er det for sent å snu"følelse. I tillegg hadde liksom den dødsdommen jeg hadde skrevet til meg selv i sommer plutselig blitt opphevet, så jeg var litt oppe og stresset på en gang. Så da gjorde jeg det man aldri burde gjøre... Jeg sendte den samme SMSen til ti personer. Skikkelig fy fy, men jeg satt på andre rad, og hun flyvertinnnen så skikkelig stygt på meg fra jeg tok opp mobilen. Jeg la ikke så veldig skjul på at den var til flere heller, men det slo selvsagt tilbake på meg. Facebooken min har jo aldri vært så aktiv.

Fra nå av skal SMS kun brukes til å invitere til fest - og Øystein får ikke komme.


Det hele endte med at det var et par stykker til som fikk SMS også da.
Håper ikke at de opplevde den som fremtvunget ellerno.



Savner dere allerede!

__________

4 comments:

Anonymous said...

Jeg skal invitere han Øystein på mange fester. Han høres morsom ut.
Hilsen kozejente

Anonymous said...

<3

Sara said...

haha, jeg fikk ingen sms, men jeg merker at det er ikke så farlig fordi jeg vet du elsker meg uansett :P

Karen Marie said...

Send ham en melding du kozejente, han liker sånt ;)

Du fikk ikke sms, fordi vi snakket jo sammen og sa masse masse ha det i sikkerhetssjekken <3

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten