Friday, October 02, 2009

Endelig vintersko-tid!


Endelig er det blitt såpass kaldt i luften at det er lov å åpne esken med vinterklær. Frem kommer høye svarte støvletter, varme lodne skjerf og ikke minst de nyanskaffede Ugg-ene til special price.

Her i Stavanger er det ikke så mye snø, noe som egentlig passer meg ganske bra. Det er ikke snøen. Det jeg liker med vinteren og klærne, er når man pakker seg inn i gode varme kashmirskjerf, lue og vanter og er god og varm alle andre steder på kroppen enn ytterst på nesa.

Det å sitte ute på kafè, under en varmelampe, med ullteppe og en kjempe stor kopp med kakao - kan ikke si jeg syntes det er så verst det heller. La vinteren komme med sludd og vind, bare la meg gå med lag på lag med klær og jeg er fornøyd.

2 comments:

line said...

jeg gleder meg til vinterkos med deg :) kafe og varmelampe høres idyllisk ut!

Karen Marie said...

Det er ganske herlig ja! Mh, har kjempe lyst til å finne noen skikkelig gode vintersko borte hos deg, gleder meg til å gå i butikker med deg igjen! Og å slappe av på kafè etterpå :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten