Friday, October 23, 2009

Yale, NY og slikt

Endelig kommet meg inn på bloggen igjen.

Skulle gjerne blogget en evighet om alt som har skjedd, men det er aaalt for mye å fortelle om, og alt for liten tid, så blogger litt om det viktigste her borte, så får jeg heller fortelle mer mer mer når jeg kommer hjem!

Jeg har som vanlig bodd på Starbucks så mye jeg har kunnet. Starbucks er fortsatt ganske bra, men Line bor ca en time utenfor New York, i en by som heter Stamford. Her ute er Starbucks litt sånn som Mcern, take away plasser og bittesmå steder som ikke er liiike sjarmerende som inne i NY og andre plasser jeg har vært. Fortsatt like god kaffe og frappe da, så jeg skal ikke klage mer på det. Starbucks kaffe = elsk

Line bor altså i Stamford, så vi har ikke tilbragt for mye tid i selve NY, vi har vært mye i byen hennes, hengt på ordentlig venninnevis. Kjempe deilig, siden det nesten er et år siden sist. Vi har fått fikset negler, sett på Jon and Kate på TV, pratet shit, shoppet litt på mallet og sånne ting. Men ta det med ro - NY har fått sin del av opplevelsene. Lørdag dro vi inn og fant oss et koselig hotell i China Town. Vi var ute på byen, helt sinnsykt kult! Fant en klubb som het Cielo inne på Meatpackingdistrict. Fant den i Lonelyplanet boka om NY, så når vi kom oppdaget vi at alle de andre der inne også hadde lest den. Fantes ikke en ekte New Yorker der inne! Men det var dritkult, traff masse studenter og folk på vår alder, deriblant noen svenske legestudenter som var knallkule å danse med.

I går dro vi til New Haven og sjekket ut Yale. Åh, jeg har sinnsykt lyst til å ta Master i Marketing Management der. Ryktene vil ha det til at det ikke er sååå vanskelig å komme inn der for tiden som jeg trodde, så hvem vet hva som skjer etter neste år? Må bare smiske godt med Morten og Leif, så får vi se. Kjøpte meg verdens deiligste collegegenser med Yale på også, har bodd i den mens vi har vært i huset til Line siden da.

Også har jeg vært på Forever21 butikken. Og den er like fantastisk som jeg trodde. I disse tidene hvor jeg egentlig bør spare penger og slikt, har jeg glemt meg helt bort der inne, men likevel ikke brukt sånn sinnsykt mye penger. I love that place!

Må nesten ut og oppleve mer, men her er noe av det jeg har med meg hjem:












3 comments:

Maria said...

Åh, det høres ut som du har fått gjort utrolig mye gøy, da! Stamford er jo forresten byen Rory jobber i når hun er intern i sesong 6! :D Jeg har også utrolig lyst til å besøke Yale en gang, og da blir det garantert en Yale-genser her også.. Minst! Nyt resten av turen masse, sweets!

Linn Therese said...

det høres ut som om du har kost deg masse!! kjempefine klær har du ogsp shoppet! gleder meg masse til jul for du kommer vel hjem?????

Karen Marie said...

Åh, det var en helt fantastisk tur! Yale krever sine klær ja, det samme gjorde visst resten av USA også :p

Regner med at jeg kommer hjem ja, det er jo hjemme det er JUL :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten