Sunday, October 04, 2009

Oh lykke - bursdagspresent!

I bursdagspresent fra Morten fikk jeg egentlig tur til Evje denne helgen her. Vi skulle på rafting, gocart og fjellklatring og vi gledet oss ganske mye. Så dukket det opp en liten engel på Finn.no. Dere kjenner jo litt til Leif nå kanskje, siden han har infiltrert bloggen min for fullt. Det ble i alle fall ikke noe av turen, siden Leif er litt for liten til å kjøre bil så langt, og bursdagen gikk litt i glemmeboken i alt valpestyret.

I går kom imidlertid Morten hjem fra å ha kjørt søstern sin en tur, med en stor blå pakke og et svært glis om munnen. Presenten var i hus :-) og hva er det lurer du vel på nå tipper jeg? Det er en tivoliradio! Jeg har hatt lyst på en sånn kjempelenge! De kan man ha med på badet når man skal dusje, på kjøkkenet når man lager mat - og aller viktigst på stranda om sommeren! Sommern er redda når man kan ligge i timesvis i sola, med tærne i sanden og null bekymringer. Hadde det skjedd noe, ville man jo hørt det på radioen ;-)

Det skal ikke så mye til for å gjøre meg glad, men Morten vet liksom alltid hvordan han skal gjøre det litt ekstra likevel. I love this guy =)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten