Thursday, October 15, 2009

Ting jeg setter pris på akkurat nå

- At jeg har en kjæreste som spiller gitar
- At jeg kommer til å få igjen på skatten neste år
- At jeg ikke er allergisk mot hunder
- At ikke bare jeg, men alle nordmenn er litt ekstra godtroende
- At mammaen min venter spent på at jeg ringer hver gang jeg har hatt eksamen
- At jeg bestod årets første eksamen i dag (håper jeg i alle fall...)
- At hunder ikke forstår hva som foregår i menneskers verden
- At det går en dobbeltepisode av Jon and Kate på Discovery
- At det er tilbud på smågodt på Rimi
- At det er under et døgn til jeg ser Line igjen!!!
- At valutaen er kjempelav nå når jeg reiser til henne
- At hunder skjønner når mennesker har mye å tenke på, og legger seg på fanget med snuten over armen
- At jeg fikk iPhone til jul som jeg kan ta masse bilder av Leif med
- At kjæresten min er kilen
- At du leser bloggen min

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten