Saturday, October 10, 2009

Klassefest på fredag, relaxed Buddha i dag

I går var det klassefest for alle på markedsføringslinjen på BI. Vi var hos Astrid, og nesten hele klassen var der.  Med Mojito og sprudlevann, ble kvelden utrolig hyggelig. Det hjalp utrolig på humøret at vi klarte å løse nesten hele Pristeorioppgaven tidligere på dagen.

Det er lenge siden jeg har vært på en hjemmefest med så mange mennesker det var så lett å prate med. I fjor var vi slått sammen med økonomistudentene hele høsten, derfor har jeg egentlig ikke blitt så veldig kjent med de jeg kanskje skal skrive bachelor med før nå i år. Fordelen med å gå i samme klasse rett før eksamen, - og så skulle bli kjent - er at det er mer enn nok samtaleemner å velge mellom som alle bryr seg veldig om der og da. I tillegg hadde vi fått støtte av SIS til å kjøpe inn mat, så vi var gode og mette. Det er en stund siden jeg var på minglefest, hadde nesten glemt hvor kjekt det kan være. Kjempekoselig!

-----


Sofakveld i dag, etter jobb tidligere i dag. Leif virker ganske fornøyd med akkurat det da. Han har begynt å komme seg veldig til rette i leiligheten, og har etterhvert funnet sin yndlings soveposisjon. La meg presentere: sleeping Buddha!  Vi har utrolig mye morro sammen med denne krabaten, og det er stadig nye overraskelser og latterkuler på lur.

Håper alle sammen kan legge seg i kveld og ha hatt en like koselig helg som meg så langt. Nyt resten!

3 comments:

Maria said...

Åh, det hørtes skikkelig koselig ut! Er så hyggelig når man er på en fest hvor man kjenner mange som det er lett å prate med. Blir ofte sent da, men det er vel litt det søndager er til for;)

Så fantastisk søt Leif var i Buddha-stillingen sin, forresten! Men hva er det han har rundt magen?

Karen Marie said...

det er selen hans :) har sånn fancy feste sak, så det ikke skal stramme på halsen hans..

sene kvelder er veldig hyggelig! skal vi se om vi får til en sånn i jula?

Maria said...

Det synes jeg vi skal prøve på! :D Jeg drar til London 29.12., men bortsett fra det er jeg nok i Oslo-området!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten