Tuesday, September 14, 2010

Bursdag på en mandag

I går ble jeg 23 år gammel. Det er med andre ord ni år siden jeg var fjorten, selv om det egentlig var i går og det er 17 år til jeg blir førti. Livet er i ferd med å renne forbi. Det er litt rart å ha bursdag på en mandag, for verden er så stille på mandager. Når man i tillegg har fri fra skolen, får man ikke helt bursdagsfølelsen uten videre. Heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som tok med meg til London de fire dagene før da, så jeg har jo ikke akkurat lidd noen nød. For å feire litt i går også, gikk Morten og jeg på Helt Rått og spiste sushi, så spiste vi bursdagskake(r) på Waynes før vi til slutt gikk på kino og så Letters from Juliet. Høres det ikke ut som en bra bursdagsfeiring kanskje? Det var det også-  for tenk.

Fantastisk Sushi på Helt Rått

Siden det var min bursdag, fikk jeg lov å velge akkurat de kakene vi skulle spise på Waynes. Jeg valgte Brownie og ostekake, og jeg angret ikke et sekund. De var knallgode! Morten er litt sånn som Joey når det kommer til å dele mat (bare litt altså, men jeg får alltid høre det hvis jeg smaker på det han har bestilt), men bursdag trumfer alt og vi delte begge.

Kinoen var også helt fantastisk, og dagen ble toppet av alle bursdagsmeldingene og telefonsamtalene.
Tusen takk alle sammen!

_________



2 comments:

Thomas said...

De kakene så helt fantastiske ut! Fikk bare "litt" lyst på kake nå da, hehe... Ser ut som om du hadde en bra dag :)

Karen Marie said...

Dagen var fantastisk! Kaaaake ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten