Saturday, September 04, 2010

Siste rest av sommer

Jeg vet ikke om det kalles sommer når det er september, men de siste dagene har været vært helt fantastisk. Det er varmt ute, sola skinner og man kan gå lettere kledd enn vi har gjort store deler av sommeren. Om å gjøre å nyte den solen vi får tenkte vi, og vendte nesa mot Bore-stranden. Det er antageligvis den fineste plassen jeg vet om, og vi trasket rundt i timesvis. Helt herlig!

Innimellom lurer jeg på om det er en mops eller sel vi egentlig har...

Vannet var bittelitt kaldt, men det er jo høst, man må vasse mens man har muligheten..


___________


6 comments:

Stine said...

Så herlig det så ut :)
Og arti å se igjen Leif, herlig hund! Og jeg digger den tunga hans! Fantastisk :D

Maria said...

Ah, det hørtes herlig ut! Det har vært skikkelig fint vær her også de siste dagene, superdeilig! Merker at jeg blir så glad av det:) Utrolig fint det bilde av deg i vannet, btw!

Karen Marie said...

Takk for det Maria, er ikke så ofte jeg er forøyd med bilder av meg, så det er kjekt å høre at de er bra =) Helt fantasrisk vær ja, jeg digger dette her!

Marie said...

Så fin Hund- pass godt på han sier jeg... Skummel time vi hadde her i dag- Aldri oppplevd å ha så hjertebank non-stop. Fin blogg du har : )
Marie

P.s.. hvor er denne stranden ?

Sara said...

veldig fint bilde av deg frøken! :D og jeg er enig i at man skal nyte sommern til siste slutt, jeg har brukt dagen til å ligge oppå et bord på soldekket på vei fra sverige :D superstas og masse kos fra alle!

Karen Marie said...

Tusen takk til både Sara og Marie =)

Stranden ligger like ved Stavanger Marie, så det er kanskje et stykke å reise? Definitivt verdt et besøk hvis du kommer hit da!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten