Thursday, September 02, 2010

Jeg er i antioksidanthimmelen!

Det er kanskje ikke så mye blåbær å finne i skogen i år, men i butikkene finnes det massevis, og det holder lenge for meg. Akkurat nå er jeg ganske hekta på smaken, og når jeg har sånne perioder smaker nesten alt godt så lenge det kan serveres med blåbær. Det går mye i youghurt med blåbær, cottage cheeese med blåbær, pannekaker og blåbær... Inneholder maten blåbær, har jeg egentlig fått det jeg trenger, så det skal ikke mye til for å gjøre meg lykkelig for tiden kan du si. Og hvem kan egentlig klandre meg, det ser utrolig fristende ut, gjør det ikke?



Hvis du ikke har noe å gjøre, er du hjertelig velkommen til et lite blåbær-gilde her hos meg.
Alt du trenger å ta med er.. blåbær?

________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten