Thursday, September 16, 2010

Bursdagshelg i London #2

Topp tre på turen vår:
1. Shopping i Camden Market
2. Jogging i Hyde Park
3. Jordbær og champagne i badekaret

Vi var egentlig ikke spesielt mye turister mens vi var i London denne gangen. Både Morten og jeg har jo vært i London noen ganger før, og dette var mer bursdagsfeiring og "komme seg litt vekk fra hverdagen"-tur enn noe annet. Det var helt fantastisk å ha noen dager som bare var våre. Det høres kanskje litt rart ut, men det å jogge i Hyde Park var noe av det aller kjekkeste vi gjorde. Der fikk vi se litt på det vanlige livet i London, det krydde av miniatyrfotballspillere, vi så barn mate ekorn fra hendene, vi var på Speakers Corner, og vi fikk trent litt mens vi var ute på ting som eller ikke hadde spesielt mye helsefokus ellers. Et herlig avbrekk!

Med meg hjem har jeg med mange fine kjoler, masse ny energi og bilder nok til å fylle noen PCer om jeg ville:


Picadilly Circus

Inne på Camden Market

På byen i Notting Hill


I Norge har vi 7-eleven på togbanestasjonene, i England har de butikker som denne

Pina Colada, slik alle burde drikke den

London baby!


Alt i alt en fantastisk tur, og jeg håper virkelig ikke det er lenge til jeg tusler rundt i de samme gatene igjen.


_________

4 comments:

Bøtta Pedersen said...

Det ser jammen meg ut som det blir en liten tur til London på meg også, utover i oktober. En snartur, men det er bedre enn ingenting. Jeg tror ikke jeg har vært der på snart 10 år.

Karen Marie said...

Herlig! ngenting er bedre enn en snartur til de trakter =) Bare å begynne å glede seg!

Sara said...

elskbare london! bra bursdagsgave altså! :D

Plain Different said...

Wow! London er så fint og har så mye:) Camden market er kjempekult! Knallfine bilder var det også.

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten