Sunday, September 05, 2010

Linjefest på BI

Da jeg begynte på BI her i Stavanger, ble jeg kjent med utrolig mange studenter bare i fadderuken. Det var mye kule folk, men etter kort tid viste det seg at de aller fleste jeg kjente gikk økonomi eller eiendomsmegling. Fadderuken på BI er jo lagt opp slik at man skal bli kjent med alle uansett hvilken linje man går på og det fungerer veldig godt.

Likevel savnet jeg det å bli kjent med klassen min, og ikke minst studenter som hadde gått det samme som meg før. Derfor tok jeg initiativ til å arrangere fester for hver linje et par uker etter fadderukene i år. Det vil si at de gikk av stabelen forrige helg og denne. Vi fikk støtte av SiS til å kjøpe inn mat, og hadde en fest for eiendomsmeglerne, en for markedsførerne og en for økonomistudentene. Med 550 studenter på hele BI, visste vi ikke helt hvor mange vi kunne forvente at kom, og det var litt varierende oppmøte på de ulike festene. Alt i alt var det god stemning likevel, og jeg håper de fleste hadde det like kjekt som meg. Ikke bare ble det gode fester av det, men jeg har også nok kinamat med meg hjem til å overleve i ukesvis!

Det beste med det å arrangere tre fester for tre ulike gjenger med studenter, er at man får jo være med på alle sammen. Her er et lite utvalg bilder av det som foregikk:



Det er i studie-fri-tiden de gode samtalene finner sted. Og de gode dansene, ikke minst!


Mh! Jeg får vann i munnen bare av å se på det

Det obligatoriske selvportrettet i det jeg er i vei i seng... De pleier egentlig å bli slettet umiddelbart, men dette fikk bli med. Rart med det, hvordan antallet bilder av en selv øker med mengden alkohol man har på innsiden.



_________

2 comments:

Anonymous said...

Ja , den har jeg laget selv . Tusen takk ! Mvh Ingvild : )

Karna said...

Så gøy, ser ut som dere storkoste dere.....

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten