Sunday, September 19, 2010

I Drammen på NSF

Hvert år arrangerer vi i BI Studentsamfunn Nasjonalt Styreforum for alle styremedlemmene ved hver av lokalforeningene i BI systemet. Vi samler inn over 70 engasjerte studenter for å lære det vi kan av hverandre, og inspirere hverandre til å jobbe enda litt hardere det kommende året. Denne helgen var vi samlet på BI Drammen, til foredrag, kursing og sosialt samvær på kveldene. Helgen har vært helt fantastisk! Jeg holdt foredrag for alle om Studiefinansieringssaken, og laget i stand en quiz - etterfulgt av diverse aktiviteter da det var fire av lagene som fikk akkurat samme poengscore.

I løpet av helgen har jeg blitt kjent med utrolig mange nye og interessante mennesker, og jeg gleder meg veldig til å reise rundt på de ulike lokalforeningene i høst og treffe dem igjen. Noen ganger er det fantastisk å være engasjert, og siden jeg ikke helt klarer å beskrive det, skal dere heller få en liten smakebit:

Fagansvarlig i Stavanger: Cecilia og redaktør Martha

Vår fantastiske leder Håvard Uglem Hovdahl forteller medlemmene om oppbygningen av BI Studentsamfunn

På lørdagskvelden hadde vi P-fest, BIS Trondheim var utkledd som Facbook-pokere

Vi i sentralstyret var utkledd som Pacific Blue

BIS Bergen var piloter


Helgen var fyllt med god stemning inn i det som for noen ble for sene nattestimer:



___________




7 comments:

Unknown said...

Hehe, fantastisk! ;) Kule bilder! :) NSF var KJEMPE GØY! Håper en får til flere sosiale samlinger med hele gjengen! :)

Får eg lov til å stjele bildene? :)

Helsing
Elise, VK, BIS Bergen :)

Unknown said...

Syns du forresten hadde et kjempe bra "foredrag"! Du virker som kjempe engasjert og veeeldig flink! Skulle nesten hatt flere som deg, studentene har jo maaange saker å promotere.. :)

Maria said...

Det så ut som en kul helg! Genialt med Pacific Blue-kostyme, btw:) Men - en ting jeg ikke skjønner: Hun som var utkledd som ku, hvordan får det begynt på P? *Nysgjerrig*

LT said...

Herlige uniformer, Elise og Kalle :)

Karen Marie said...

Hei Elise, takk for helgen, det var kjempe gøy! Gleder meg supermye til å komme til Bergen på aktivitetsdagen, dere virker som en herlig gjeng. Du må bare låne bilder ja, men hvis du bruker dem til noe på nettet(typ, ikke facebook) vil jeg gjerne at du skriver at de er mine.

Så kjekt at du likte presentasjonen min, det er den aller første jeg har holdt for så mange, så jeg var gaaanske nervøs =)

Haha, syntes du er litt skeptisk her Maria, vet du ikke at kyr er pattedyr? ;)

Unknown said...

Takk Linn Therese ;)

Supert :) I`ll do that! =) Tenkte mest for å ha noen bilder fra helgen (glemte kamerat selvfølgelig), men om eg legger de ut, skal jo det seff stå: fotograft: Karen Marie ;)

Stå på videre med arbeidet :)

Morro at du var innom Waynes Coffee i Oslo- er noen eg kjenner om startet den opp i fjor høst ;)

Maria said...

Ah, så det var det, ja! Jeg tenkte faktisk på Pattedyr som en mulighet der, men tenkte jeg skulle dobbeltsjekke i tilfelle det var noe enda mer kreativt. (Ikke det at det kostymet ikke var kreativt, altså!)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten