Monday, September 13, 2010

Bursdagshelg i London #1

Nå er jeg tilbake i Stavanger, etter en fantastisk langhelg i London! Kanskje litt sært at det første jeg legger ut fra London er bilder av det jeg har handlet, men jeg driver og pakker ut av kofferten nå, før jeg skal på jobb om en halvtime, så here it comes:

Herlige kjoler fra Camden Market


Nye vinterklær

Treningsklær, som ble tatt i bruk med en gang
- til å jogge med i Hyde Park! Loved it!

Bursdagspresenten min fra mamma og pappa var treningstøy, og jeg snublet inn i en sportsbutikk som hadde salg på Nike - så nå kan jeg aldri skylde på at jeg ikke kan trene på grunn av brukte treningsklær i alle fall!

Taxfreevarer og litt forskjellig til leiligheten


Mer om turen kommer, men nå må jeg løpe.
Ha en fin uke!


_________


5 comments:

Linn Therese said...

Nummer to fra høyre, me like very much!

Sara said...

nice, jeg vil også til London!!!

Karen Marie said...

London Babies!
Mener du den blå kjolen Linn? =)

Maria said...

Åh, very nice! Likte spesielt vinterjakken og den kjolen lengst til høyre på det øverste bildet. Og det smashing treningstøyet, selvfølgelig! Det så ut som en meget vellykket London-tur altså! (Kanskje det blir en meget vellykket Cardiff-tur det kommende året også? Yes? ;))

Karen Marie said...

Mh! jeg skal gjøre mitt beste for å få til det altså! Har jo som du ser, ei vennine til som reiser for å studere i England nå, pluss ei som allerede er på plass i Dublin, så kanskje det blir en Britannia-tour!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten