Thursday, September 09, 2010

Det glade hundeliv

I dag var Nina og jeg ute og gikk tur med Leif og puddelen Mozart. Egentlig bare en vanlig luftetur, hadde det ikke vært for at det ble med et kamera på veien. Kamera + tur betyr fotosession, og modellene var selvsagt hundene. Om de nå enn var litt motvillige til tider.

Mozart midt i et flott svev

"Vent på meg!"


"Greit at du kanskje er en krokodille, men jeg er faktisk mops"

Ganske herlig han her, eller hva?

Det er viktig å belønne godt, men enkelte hadde litt lett for å føle seg glemt også...


____________



3 comments:

Sara said...

HAHAHA jeg gleder meg til å treffe Leif! Og det første bildet var utrolig kult!

Bøtta Pedersen said...

Voff Voff. Jeg har nå en liten katt, så bikjer er ikke helt min greie. Jeg er for lat til å gå turer, så det ble katt :-)

Karen Marie said...

Har du katt Bøtta?? Hvorfor har jeg aldri lest noe om den? ;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten