Tuesday, January 11, 2011

Årets pensum er i boks

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra BI, 3200 kroner fattigere, men med en betydelig tyngre bokhylle. Jeg har ikke en gang kjøpt alle bøkene som er pensum dette halvåret, og her sitter jeg nå med en bunke med utallige tusen sider jeg skal kunne i løpet av de neste fem månedene. I tillegg skal jeg til å bestille to stykker de var tomme for i bokhandelen. Farvel stipend, gull og grønne skoger! Neida, denne våren har vi egentlig bare spennende fag, så jeg gleder meg nesten litt til å ta tak i disse bøkene:


Hvis noen nå lurer på hvor jeg blir å finne de neste ukene, så er det bare å følge sporene etter den store sorte vesken min som har blitt slept rundt, fyllt med kilovis av kunnskap. En god blanding av strategi, prosjektledelse og markedsføring vil forhåpentligvis føre meg i mål med både eksamener og den oh store bacheloroppgaven som skal leveres i begynnelsen av juni. Juni? Er ikke det allerede i morgen? Snakk om tidspress.



Noen som er klare for lesedate i bokkafeen på UiS?

__________


2 comments:

Therese said...

jeg er klar for lesedate :)

Karen Marie said...

You`ve got it mate!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten