Wednesday, January 19, 2011

Mange penger å spare

Som student, har jeg begrenset med penger å bruke, men jeg liker jo å bruke gode produkter likevel. Og det er fullt mulig å få råd til det, bare man gidder å bruke litt tid. Jeg har brukt Redken Shampoo de siste årene, og der er det i alle fall ganske mye å spare, bare man leter litt på nettet. Hos frisøren koster det gjerne to/tre hundre kroner for en liten flaske, men på nettet kan man få en hel liter til samme prisen. Enten du liker å handle på norske sider eller utenlandske, er det meste tilgjengelig der ute et sted.

Selv bestiller jeg stort sett fra StrawberryNet.  Andre fine sider det kan være verdt å titte innom kan være blivakker.no eller feelunique.com. Avhengig av hva du skal ha, bør du titte innom alle tre før du bestiller, de har noen ting som er billigere enn annet alle sammen. Husk å legge til momsen når du regner ut hva du må betale fra utlandet da, det er kjipt å tro man sparer penger hvis det egentlig blir dyrere til slutt.

blivakker.no: Shampo 399,-



____________




2 comments:

Maria said...

Mh, bestilte nettopp favotittbalsamen min derfra faktisk, til litt under £ 12 istedenfor frisørprisen som jeg mener at ligger på rundt £ 19-20.

Jeg kan forøvrig legge til at siden Strawberrynet har gratis frakt, så lønner det seg faktisk å bestille ting i to omganger hvis de tilsammen kommer på over 200,-, men ikke hver for seg. Til Norge, i hvert fall. Så slipper man toll og moms og sånne ekstrautgifter:)

Karen Marie said...

Ja, jeg bestiller også en og en sak. I alle fall de gangene jeg kommer på det :p Gratis frakt er jo uansett gull da, det er jo det som gjør de norske sidene så dyre...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten