Saturday, January 15, 2011

Ting jeg gleder meg til dette halve året:

Tiden går så fort, og det er mye spennende som kommer til å skje fremover. Dette er noe av det jeg gleder meg mest til å gjøre i tiden som kommer:

- Konkurrere i casekonkurransen i Canada
- og konkurrere i KPMG case competition
- Levere bacheloroppgaven
- Holde foredrag på BI Kristiansand
- Skrive motivasjonsbrevene jeg skal bruke i søknadene om inntak på master
- Bli en skikkelig samboer med Morten
- Se om jeg får noe mer energi av å trene og spise sunnere
- Reise landet rundt med den herlige gjengen i BIS
- Sene kvelder med gode venner
- Lange turer med hunden min
- Morning Yoga med Linn på lørdager
- Besøke Nina i London (håper virkelig jeg får det til!)
- Ha en skikkelig sommerferie-ferie for første gang siden begynnelsen av videregående




____________

3 comments:

Maria said...

Mange bra planer! Morning yoga hørtes deilig ut. Skjønt, dersom du får tid til å komme til Cardiff før slutten av juni er du veldig velkommen hit og, altså:)

Karen Marie said...

Åh, hallo! Jeg har superlyst til å komme å besøke deg! Kanskje jeg skulle prøve meg på en tour de britain når jeg leverer bacheloren?

Nina said...

Kom Kom Kom på besøk! Sorry - litt sent ute med å lese bloggen!!! :) Men nå e eg oppdatert og eg glede meg masse til Penger, tid og alt klaffe sånn at du kan komme hit!!! :D :D :D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten