Thursday, January 20, 2011

Foredragsholderen meg

Nå har jeg akkurat sjekket inn på Hotell Sørlandet, etter å ha holdt foredrag ved BI Kristiansand. Der har de nemlig hatt BIS-dag i dag, og jeg har vært inne fra sentralledelsen og snakket om BIS og studentpolitikk. Veldig kjekt, var ganske spent på hvordan det skulle gå, men jeg tror det falt i smak. Har ikke hørt noe annet i alle fall. Dessuten lo de jo i alle fall litt mens jeg snakket. Med meg da, forhåpentligvis...

Det kan være ganske skummelt å stå der og snakke så åpenhjertet om hva man har valgt å bruke så mye av tiden sin på, men det er utrolig kjekt når man får hyggelige tilbakemeldinger etterpå. Dessuten er det alltid gøy å se at folk syntes det du sier er fornuftlig. Tror jeg lett kunne jobbet med å holdeforedrag i mitt voksne liv, snakk om adrenalinkick!


Jeg har aldri vært i Kristiansand før, og så langt må jeg si jeg liker byen. Det er lett å finne frem, og han sjåføren på flybussen var veldig hyggelig. Jeg fant frem med en gang, og gleder meg veldig til å se mer av byen i løpet av disse dagene her.

Jeg stod opp klokken fem i dag tidlig og hoppet på et bittelite fly som så omtrent ut som dette:


OK, det var kanskje litt større da, men det var et sånt lite propellfly med plass til maksimalt førti personer. Hvis man er heldig. Jeg fikk plass rett over vingen, og tok meg selv i å være bittelitt redd for å skulle fly. Jeg mener: det er sånne fly man styrter i...

Heldigvis var jeg så trøtt at jeg sovnet nesten før vi lettet, og jeg sov hele de 25 minuttene flyturen tok. Det er ikke så langt mellom Kristiansand og Stavanger som jeg trodde. Neste gang blir det tog tror jeg, det tar jo nesten kortere tid det, med alle flybussene og ventetiden i forkant av flyturen.
Nå skal jeg avgårde på kjendisparty på BI, og blir antageligvis ikke å treffe før ettermiddagen i morgen.

Godt at det bare var et mulig fly hjem igjen i morgen, og at det drar i firetiden.




___________

Forresten så ble jeg intervjuet av studenttorget.no denne uken, artikkelen handler om hvordan man kan takle media og bli en del av samfunnsdebatten. Det kan dere lese mer om her
___________

2 comments:

Sara said...

jeg er mektig imponert over at du faktisk tok fly :P Og imponert på ordentlig over hva du får til, og at du er flink til å snakke foran mennesker! Stolt av roomien min :D

Karen Marie said...

Ja, det var egentlig totalt unødvendig, tenkte ikke lenger jeg. Kjekt å få sånn skryt Sara, takk for det! Høres jo ut som om du klarer deg ganske bra selv og da...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten