Wednesday, January 12, 2011

En vår fyllt med treningsmuligheter

Nytt semester, nye muligheter. Så langt har jeg vært hjemme i Stavanger i tre dager, og jeg har trent i to av dem. Denne dagen består av forelesning fra halv ni og den varer helt til jeg skal være støttekontakt klokken tre. Egentlig lenger også, men noen ganger rekker man ikke alt. Det er i den sammenhengen at jeg nå sitter og ser på vårplanen og prøver å sette meg noen mål. Det, i tillegg til at Maria har gjort det samme. Maria er alltid flink til å inspirere meg.

Jeg var utrolig flink til å trene i sommer og begynnelsen av denne høsten. Jeg trente fire dager i uken, helt frem til det begynte å bli travelt i slutten av september. Da ble det dårlig med trening. I tillegg til at det ble mye mindre trening, går det hardt utover kostholdet når man reiser og stresser mye. Det er med andre ord en del jeg håper å bli bedre på. Da er det kjekt at SiS Sportssenter har lagt ut en ny treningsplan! Her bør det være mulig å finne noe, nesten uansett når det skulle passe:



__________


3 comments:

Rebecca Malin said...

Flinka :) Digg med så mange treningsmuligheter!

Karen Marie said...

Ja, ikke sant? Gjenstår bare å se om det er nok til å holde treningen ved like utover våren ;)

Maria said...

Flinke du:) Og takk for fine ord:D Treningsmål er moro, spesielt når man klarer å nå dem! Fire ganger i uken er kjempebra da, jeg har troen på deg nå til våren også!

Gruppetimene på Sats savner jeg faktisk en del i Cardiff, der er de ikke så flinke på det nemlig. Så der må det bli mest egentrening til våren!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten