Tuesday, November 08, 2011

Eksamensnerver

Min første skikkelig store eksamen her nede nærmer seg. Om to uker skal jeg testes i 12 kapitler og 7 artikler - etter å ha studert i mindre enn to måneder. Det er mange kaptiler og artikler altså. I tillegg har jeg kanskje lagt et litt ekstra press på meg selv da, for jeg har jo ikke bare lyst til å stå - jeg vil gjøre det bra! Så da var det bare en ting å gjøre: vi laget en plan.

I og med at ingen av oss egentlig kjenner hverandre så godt ennå, tenkte vi at eksamensøving i gruppe kan være en god måte å kombinere det å bli litt bedre kjent med hverandres akademiske sider, samtidig som vi får gode karakterer (forhåpentligvis) - og kanskje har det litt morsomt sammen også. Så nå skal vi møtes nesten hver eneste dag frem til eksamen og pugge, diskutere og tegne oss frem til det vi må kunne.

Ønsk oss lykke til!




__________

2 comments:

Maria said...

Lykke til! Jeg tror du kommer til å gjøre det bra jeg, så flink som du jo faktisk alltid er! :)

Karen Marie said...

Hihi, takk for lykkeønsker :) prøver ble utsatt til 7.desember, blah... den dagen jeg reiser til Norge liksom...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten