Friday, November 18, 2011

#Fail

I det jeg flyttet til Berlin, hadde jeg en sånn forestilling inne i hodet mitt om at alle menn i utlandet er så fantastisk romantiske og perfekte og alt det der. Den ideen har jeg bygget frem siden jeg var pitteliten. Jeg så frem til menn som stilte på døren med roser og kjærlighetserklæringer og hele den der pakken som man ser i de romantiske komediene. Så langt har det derimot vist seg at stillingen mellom norske menn og...ikke norske menn er ca 10 vs (-10).

Dette er de verste sjekkehistoriene her nede til nå, i kronologisk rekkefølge:

1. Etter å ha bodd i Berlin i tre dager var jeg kledd opp til fest, og skulle møte de andre i klassen på andre siden av byen. En fyr som var kanskje 15 år eldre enn meg tok tak i skulderen min og spurte hvor denne smukke piken skulle. "Til Berghain" svarte jeg lettere overrasket over skuldergrabbingen. Vi skulle ikke på Berghain den kvelden, men jeg tenkte det var en trygg måte å avvise ham på, for inn der kommer man stort sett ikke hvis man er på gjestelisten. Han spurte og gravde om hvordan jeg var kommet meg på lista og om jeg var interessert i å få ham skrevet opp også, eller om jeg ville finne på noe en annen dag. Etter mye om og men, og nei takk, ba han fortsatt om telefonnummeret mitt og ga meg visittkortet sitt. For sikkerhets skyld tar jeg t-banen fra det neste stoppet nå...

2. Da vi var ute på et utested kalt Wilde Renate, danset en fyr rundt meg og de andre i klassen halve klassen min hele kvelden. Han sa aldri noe til noen av oss, før han helt på slutten av kvelden kom bort til meg det ene sekundet jeg var alene den kvelden. "You`re blond" sa han, svært fornøyd med sin egen oppfatningsevne. "We should fuck".

3. Forrige uke jukset jeg og tok bussen hjem fra skolen i stedet for å gå. Da jeg stod utenfor døren min her hjemme, stod det plutselig en fyr ca tretti centimeter fra meg. Han hadde sett meg på bussen og fulgt etter meg hjem for å se hvem jeg var. "Du er creepy som følger etter noen uten å lage en lyd" sa jeg. "Ja" svarte han, "skal vi drikke kaffe nå med en gang?"





___________

4 comments:

Sara said...

HAHAHAHA jeg døøøør! :D stakkars deg! jeg elsker det

Karen Marie said...

Haha, gi det en helg du, gjerne snart :)

Unknown said...

Serr, det siste alternativet var jo super creepy! Får heilt nøya eg om eg ser det er noken bak meg når eg har gått av bybana ein sein kveld ! :)

Karen Marie said...

Ja.... Det satt meg ganske ut også kan jeg si deg ;) men han forsvant i alle fall da jeg takket nei...for femte gang...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten