Thursday, November 17, 2011

This pretty little thing called Versace

Så... Noen ganger kan faktisk himmelen bli med deg hjem, og den flyttet definitivt inn i skapet mitt i dag. Klokken åtte i dag tidlig slapp Versage og Hennes og Mauritz den nye samarbeidskolleksjonen sin, og er man shopoholiker, da stiller man selvsagt opp på slikt.

Dessverre ble kvelden litt for lang i går, så jeg var litt sent ute. I og med at jeg jo er i Berlin nå, og ikke Stavanger - ble jeg forespeilet et kaos uten like, og ble ganske så overrasket da jeg oppdaget at køen bare bestod av tretti mennesker kvart på åtte. "Digg" rakk jeg så vidt å tenke, før en stor og streng mann kom bort og festet et gult bånd på armen min. Tiden min sammen med Versace var dermed satt - klokken 09.00 til 09.15. Ingen grunn til å stå i kø med andre ord. Så det var der det ble av alle menneskene.

Kaos ble det likevel, men jeg møtte altså min nye hjertevenn, en lilla baby doll / herlighet som nå venter spent i klesskapet mitt på en spesiell nok anledning. Sommerbryllup neste år kanskje..? Aldri i verden om jeg kommer til å klare å vente så lenge med å bruke den. Å... søren, jeg var faktisk ikke klar over at jeg var så materialistisk jeg, men det skjønte jeg nettopp.....



En annen fin ting med å handle på Hennes og Maurits i Tyskland i forhold til i Norge, er at prisen i Euro her, egentlig tilsvarer en valutakurs på 1:10. Siden Det for tiden er mer likt 1:7, sparte jeg ca 400 kroner på å kjøpe denne herligheten her, i stedet for hjemme. Slikt må jo legitimere det hele, eller...?

Egentlig har det ingenting å si om dere syntes jeg er håpløs eller ikke, jeg elsker den.


På forhånd hadde jeg rukket å se meg ut skinnjakken på hun der til venstre, men siden shoppegale tyske jenter allerede hadde hatt tilgang til butikken i en time, var den dessverre utsolgt da jeg slapp inn. Like greit det da, siden jeg kunne kjøpe meg fin lilla kjole i stedet.


__________





3 comments:

Violetta said...

Wow, sjalu!

Linn Therese said...

Kjempefin kjole. Me love <3

Karen Marie said...

Hihi, takk :) elsker den litt jeg og :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten