Friday, December 03, 2010

Eksamen, then shoes!

I dag leverte vi den andre av tre store innleveringer vi har denne høsten, og herregud, det føltes bra! Det har blitt en del sene kvelder de siste ukene, og nå ser jeg endelig enden av tunnelen der ute et sted.

Da vi hadde printet ut og satt sammen oppgaven slik vi ville ha den, var klokken kvart over ni, og vi visste at på Alf og Werner begynte Nelly High Heels Winter Tour om tre kvarter. Der satt vi i eksmaensuniformen; dasseklær, og bestemte oss for å kaste oss rundt for å se om vi rakk det. Det bar hjem, rett over i kjole og strømpebukser, tilbake til byen - og ut i sprengkulden.


Og vi rakk det vi! Vi ble blant de 99 første som kom inn, og fikk derfor velge oss et par sko hver av vårens kolleksjon. Ikke akkurat noe man takker nei til det, sånn en dag i desember. Skoene ble jo strengt talt ikke med oss hjem da, men vi fikk i alle fall siklet litt på de vi kanskje får i posten om noen måneder.

I fjor fikk man velge et par, men denne gangen ble vi bedt om å prioritere de tre parene vi likte best, så får vi et av dem. Disse satt jeg på listen min:

Gleder meg til å sprade rundt i et par av disse til våren!

 I tillegg til at vi fikk velge oss et par sko, var turen ut en perfekt anledning til å sette seg ned med et glass vin. Vi har jo jobbet ganske hardt de siste ukene, så det var deilig å sitte og kunne prate om alt mulig annet med god samvittighet. Jeg kjenner jeg gleder meg litt til å begynne å jobbe. Når man er ute i jobb, så krever jo det selvfølgelig en del av en, men når man kommer hjem på ettermiddagen er man ferdig. Man trenger ikke å ha dårlig samvittighet for noe man burde ha lest eller øvd mer på. Gjett om ikke jeg skal ha mange sånne kvelder med venninner og et glass da!

____________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten