Sunday, December 12, 2010

Juleverksted

I dag har jeg tatt helt fri fra skrivingen, og kvelden har Morten og jeg tilbragt på Madla, på besøk i kollektivet på Madla. Der holder mange av de Morten jobber med til, og det var mange gamle kjente fra ulike steder vi etterhvert har blitt ganske godt kjent med. Det var en skikkelig hyggelig kveld, så jeg syntes det fortjener et lite innlegg.

Vi ble invitert på juleverksted, og det var superkjekt! Selv om Morten og jeg kom litt etter at de andre egentlig var ferdige, kom vi i tide til all hyggen. Det ventet gløgg, mandariner, hyggelige mennesker og masse prat om amerikanske universiteter og Canada.  Rett og slettt herlig avbrekk fra mas og kjas med eksamensskriving og en god start på julen. Hva mer kan man ønske seg?


Et kreativt miljø


Mitt bidrag til samlingen: Hval eller snegle?

Massasjetid!



____________


3 comments:

Sara said...

Nonstop overkill? :) søøøøte grisene!

Karen Marie said...

Hehe, griser er skjønne de =) det kan forresten aldri bli oveerkill med nonstop ;=)

Karen Marie said...

Hehe, griser er skjønne de =) det kan forresten aldri bli oveerkill med nonstop ;=)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten