Thursday, December 16, 2010

Ode to Helene

Denne høsten har det skjedd utrolig mye i livet mitt. Selv om jeg gjerne skulle likt å være verdensmester i alt, har jeg lært at 24 timer er alt døgnet inneholder - og det er alt for få timer til å få tid til alt. Høsten har inneholdt mange reiser, sene kvelder på jobb og parallelt med dette har nesten alle eksamenene på BI denne høsten bestått av gruppeinnleveringer. Jeg har vært utrolig heldig og fått jobbe med verdens mest fleksible unge dame, og hun fortjener definitivt en takk for at hun har holdt ut med meg.


Den vakre frøknen det er snakk om er selvsagt Helene, som jo dukker opp på denne bloggen fra tid til annen. Hun har vært en engel, noe annet har jeg rett og slett ikke å si om saken. Nå gleder jeg meg i alle fall til vi skal ha litt ting hver for oss på skolen, slik at vi kan gå på kafè bare for å bla i hver våre pensumbøker, eller snakke sjit om guttene våre eller livet generelt.





Resultatene vi har produsert denne høsten har blitt tre oppgaver i; strategi, helhetlig kommunikasjon og markedsplanlegging. Alle tre på 20 sider eller mer, og det vi har jobbet ganske mye med dem. Det blir spennende å se hvordan de blir mottatt, men det er nok en del av historien som ikke kommer til å dukke opp på bloggen.





____________

1 comment:

Helene said...

Åh! Karen! :)
Detta va kjekt å lesa :)
Du e søte! Takk for i år <3

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten