Friday, December 10, 2010

Fredag kveld på BI

Klokken er ni fredag kveld, og jeg sitter fortsatt på skolen og skriver oppgave. Litt frivillig denne gangen, Helene har jobbet i hele dag, og jeg vil helst kunne ta meg fri resten av helgen. Luksus, eller hva? Det er to uker igjen til julaften i dag, og så langt er det ikke mye julestemning her i.... på grupperommet. I dag er til og med Morten på julebord, og jeg fikk ikke være med. Vel, derfor har jeg bestemt meg for at denne oppgaven her i alle fall skal bli ferdig i god tid, slik at jeg får juleferie før ham. Haha, the ultimate revenge!

Det er i alle fall pyntet litt til jul rundt på BI:

Snapshot fra NLD-kontoret

Nå er det i alle fall bare Leif og meg igjen på skolen, og vi har tatt en runde på skolen for å se hvordan eksamensstemningen har vært her i dag. Og hvilken bedre indikasjon kan man få, enn å se hva folk har notert på tavlene?





Etter nøye metodisk korrekte undersøkelser vil jeg derfor si at stemningen fortsatt ser ut til å være ganske god, men at de fleste snart kan ha godt av juleferie. Det samme kan vel sies for Leif og meg også.


__________


2 comments:

Sara said...

jeg har ferie ;) og det er digg! :D lykke til med siste innspurt!

Karen Marie said...

Way to rub it in girrrl ;) hehe.. takk for lykke ønsker!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten