Wednesday, December 15, 2010

Endelig juleferie

I går leverte vi inn markedsplanen, og vi kunne endelig ta oss det jeg vil kalle en velfortjent juleferie. Det har vært en ganske travel høst, men nå har jeg ferie helt frem til 6.januar. Vet fortsatt ikke helt hva jeg skal bruke ferien på, men jeg mistenker at det kommer til å innebære så mye total avslapning som overhodet mulig. Det er herved på med tøflene, frem med store tekopper på kafe med venninner og marathon i TVserier med kjæresten.


Oppgaven vi leverte skulle være på maks 20 sider, og det viste seg å bli litt av en utfordring. Det er rart hvordan tjue sider virker uendelig mye når man skal til å skrive dem, og hvor alt for kort det blir når man sitter der med 25 sider og må kutte i det man føler er viktig.

Fem flotte utgaver av markedsplanen vår

Et lite innblikk i hva vi har gjort


Får vel benytte anledningen til å ønske alle en god jul og et godt nyttår! Det er bare jul en gang i året. På denne fronten skal den i alle fall nytes til det fulle.


_____________

3 comments:

Linn Therese said...

Så deilig med så lang ferie, skulle ønske det var meg! Sukk!

Karen Marie said...

Mh, ikke lenge til for deg heller, er det det da?

Linn Therese said...

Nei, er ikke det, men ferien er betydelig kortere! Sukk!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten