Sunday, December 12, 2010

Mitt frokosttips til Nina

For en stund tilbake ba Nina meg om å komme med et spennende lavkarbo frokosttips uten egg. Det har vist seg å være en større utfordring enn jeg trodde, men her kommer en jeg tror du kommer til å like Nina:

Cottage cheese med kiwi, mandler og kanel


Det hele er jo forholdsvis enkelt, du trenger ca en halv boks med cottage cheese, en neve mandler, en kiwi og ca ss kanel. Du kan blande det sammen, eller bare legge det oppå hverandre. Vil du ha det hakket sunnere, kan du legge i litt linfrø også. De smaker ingenting, men er veldig bra for magen ;-)


Nå skal det nevnes at jeg ikke har vært spesielt flink til å følge dette lavkarbogreiene selv de siste månedene da Nina, det raknet litt da ting ble travelt. Savner det litt, først og fremst fordi jeg var mye flinkere til å spise variert.


__________

2 comments:

Nina said...

Tuuusen takk Kjære søte deg! :D

Eg ska jammen meg teste det ut! Men vil bytte mandlene med andre typer nøtter som eg like heller.. hehe.. usalta cashew kanskje??

Har aldri tenkt på å ha kanel på kiwi, men ska prøve!!! :D

Takk for godt tips! Keep em coming!

Karen Marie said...

Sjeldent ting blir godt hvis det inneholder noe man ikke liker ja.... Usaltet cashew, Valnøtter, hasselnøtter, Gresskarkjerner, kanskje solsikkefrø? Men de smaker det jo litt spesielt av de siste der, så det er vel kanskje ikke fullt så suksess hvis du ikke liker mandler..

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten