Wednesday, December 01, 2010

Hjemme for en dag

Nå har jeg jammen meg funnet veien tilbake til Østlandet igjen, om enn bare for ti timer. Grunnen er igjen den evinnelige tannen min, som måtte fikses enda en gang. Herlige greier dette her altså! Fiks og fin er den i alle fall nå, og jeg håper den holder seg sånn fremover. Jeg har nemlig egentlig ikke tid til å reise så mye nå, jeg skal jo levere en eksamen på fredag!

Sitter derfor hjemme på kjøkkenet hos mamma og pappa og skriver så det nærmest ryker av tastaturet. Når jeg ikke sitter og blogger da, men den tog dåkkar kanskje? Alt er vel i herlige Eidsvoll, og jeg har samlet noen herlige blinkskudd fra livet her. Blant den nydelige snøen som møtte meg, og ja - jeg sier nydelig - for jeg vet jeg snart skal tilbake til Stavanger. Snø er en fantastisk oppfinnelse når det kommer i små porsjoner.


Jeg tok med hunden til foreldrene mine, Balder, ut i snøen og det syntes han var utrolig gøy. Han kledde den dessuten utrolig godt! Jeg vet ikke akkurat om man kan snakke om hunder og matching av farger i samme setning, men bildene av ham ble i alle fall helt fantastiske. De få han faktisk lå i ro på vel og merke.


Her på østlandet er det 21 minusgrader ute,
men heldigvis holder denne ovnen meg varm mens jeg skriver!



Tilbake til skrivingen! Det går i interessentanalyse og domeneavgrensning i dag, og det å blogge er vel strengt talt ikke en del av domenet mitt. Kan jeg kanskje skylde på at jeg må ivareta bloggens interessenter? Nja... Neppe...


___________


3 comments:

Solveig said...

Masse lykke til med eksamen!! :)

Rebecca Malin said...

du må jo tross alt underholde alle oss andre her ute som prøver å gjøre alt annet enn eksamen vi og... :) Lykke til :)

Karen Marie said...

Takk for det! Ja, det var liksom det jeg tenkte også Rebecca, skulle ønske det å blogge kunne vært et samfunnsansvar eller noe slikt...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten