Tuesday, November 30, 2010

No milk today

Fikk akkurat vite at vi ikke kom videre til Canada med NIBS-laget. Innmari kjedelig om jeg får si det selv, det hadde vært sinnsykt kult å reise. Jeg var veldig fornøyd med det vi leverte fra oss i kvalifiseringsrunden også, men vi konkurrerte jo mot ganske mange av verdens mest anerkjente handelshøyskoler. Noen kamper kan man bare ikke vinne, og dette var visst en av dem.

Jeg hater å tape, men denne gangen var de vi skulle måle oss mot hakket for store til at vi hadde sjans. Håper bare vi får vite hva de som klarte det gjorde bedre enn oss, slik at vi kan forbedre oss til neste gang.

Her mottar vi pokalen i det vi vant den nasjonale finalen.


_________


3 comments:

Maria said...

Åh, bummer! Men dere kom jo veldig langt fordet da, og slo ganske så mange andre lag som sikkert også var veldig flinke! Så du får prøve å fokusere på det, selv om jeg skjønner godt at det er kjipt å ikke komme helt opp når man har jobbet hardt for noe! Jeg synes du er flink i hvert fall:) <3

Karen Marie said...

Hihi, takk for det! Vi har kommet utrolig langt ja, og forhåpentligvis ligger det flere muligheter rett rundt hjørnet. Alltid kjedelig å tape som du sier, men vi har lært supermye!

Maria said...

That's the spirit! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten