Wednesday, November 03, 2010

Frk. Effektiv

Klokken er halv seks, og jeg har vært på skolen i snart ni timer. Det er en lang dag dette her, men herregud så mye jeg har fått gjort. Etter seks timer forelesning, bunkret jeg meg inne på et grupperom, og har allerede skrevet en artikkel til bis.no, fikset på en presentasjon jeg skal holde, sendt alle mailene jeg trengte å få sendt og skrevet masse til hjemmeeksamen. Har nettopp vært på butikken, der jeg hamstret inn mat og andre energikilder. Så nå er jeg klar for enda et par timer til. Rent bortsett fra at jeg blogger akkurat nå, har jeg virkelig holdt meg i skinnet også. "Hva giru meg?"


Ingen kommentarer på sammensetningen takk, jeg var sulten da jeg var i butikken. Ellers slår det meg nå at jeg tydeligvis ikke er så bevisst på hva jeg kjøper på butikken som jeg trodde. Jeg kjøpte sjokolade med 70% kakao fordi det er sundt, men ender opp med fisk med 50 % annet enn fisk. Jaja, det kunne tross alt vært smågodt. Mh, det hadde vært godt det.

Nå skal jeg sette igang med beskrivelser av målhierarkier, resultatmål og det som mer pensumrelatert er. Det er ikke måte på effektivitet her må jeg få si. Målhierarki, det er slike som dette da, hvis noen lurte:

Det vet kanskje de fleste etterhvert, men jeg må bare få skryte litt av modellen min. Det er viktig å skryte av seg selv. Eller i alle fall å "tenke positive eller nøytrale tanker om seg selv"
- hilsen studentpresten ved UiS. Han er en fin fyr.

Tidenes mest unyttige innlegg.
Nå: sjokolade. Dessert først, så middag. Jeg skal tross alt være her en stund.

_________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten