Tuesday, November 16, 2010

Moving time!

Det er mye som skjer for tiden, med eksamener, NIBS, jobbing og julegavehandling. Midt oppi dette er det i ferd med å flytte inn en kjekkas i leiligheten min:

Ganske så koselig, eller hva?

Jeg tror han er ganske fornøyd han også, for i går gikk han til innkjøp av sin aller første Black and Decker. Eller drill da, som vi intetanende kaller det. Stolt som en hane begynte skruingen lenge før ladetiden var ferdig. Så nå kommer det til å henge masse flott på veggene her om ikke lenge.

For øyeblikket er altså leiligheten fyllt til randen av esker, klær, kofferter og lignende. Ganske rotete akkurat nå, men jeg gleder meg veldig til alt blir klart. Hallo, jeg er i ferd med å bli samboer!! Skummelt, men veldig kjekt og!


___________



4 comments:

Sara said...

hurra, gratulerer :D og viste du virkelig ikke hva black and decker var fra før? har du ikke lest den novella om han som driller naboen sin til døde?

Bøtta Pedersen said...

Du, han handy-hunk`en der låner jeg gjerne altså :-)

Maria said...

Gratulerer! Samboerskap er absolutt å anbefale, altså;)

Karen Marie said...

Haha, han er dessverre ikke til utlån ;)

Jeg har aldri lest noe om sånne jeg, hvem har skrevet den?

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten