Monday, November 29, 2010

Follow me on Twitter

Ja, da har det skjedd igjen. Ny eksamensperiode: Nytt sosialt medium. Jeg er nå å finne på Twitter og du finner meg hvis du søker på @kmgunnerud

Det er ikke verst, eller hva? Det er rart hva dette hardkjøret gjør med en, alt mulig annet virker plutselig så mye viktigere. Så langt har jeg ikke forstått så mye av dette greiene ennå, men jeg har i alle fall lært at Re-tweet ikke betyr å svare, men å poste det samme selv også. Så jeg har sluttet med det inntil videre.


Profilen min a la 29 november 2010

Jeg er veldig spent på hva jeg egentlig kan gjøre på Twitter, men jobber hardt med å plukke det opp skal dere vite. Så langt følger jeg mange kjekke folk også: Jens Stoltenberg, Bøtta Pedersen, Erna Solberg, Are Kalvø, kronprinsparet..... Det er ikke så veldig ulikt facebook-wallen da må jeg si, men jeg er definitivt hekta. Jeg må bare finne ut hva jeg gjør galt, i og med at de Twitter-kontoene som visstnok er likest meg her i verden er ssbnytt, visma og Utsira kommune. Tips anyone?



Innboksen min har "eksplodert" med følgere, I like it!



____________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten