Friday, November 19, 2010

Midt oppi alt

Nettet har falt ut hjemme, så jeg sitter nå på skolen og sjekker mail og stresser med å få dagen til å gå opp. Vi har sittet hele dagen og øvd til NIBS kvalifiseringen i morgen. Det er nemlig i morgen det skjer: klokken ni får vi utlevert et case på femten sider - på engelsk - som vi må levere ferdig løst klokken tre. Derfra er det ingenting vi kan få gjøre, før vi en gang i desember får beskjed om hvorvidt det vi leverer er bra nok til at vi får dra til Canada.

Snakk om press. Det er enda verre enn eksamen faktisk, men vi er jo fire stykker som kan hjelpe hverandre å stresse ned. Eller opp, hvis ting skjærer seg.

Caseløsning i kreativt rot

Jeg liker dette tavleskriveriet!

I går hadde jeg altså første eksamen, og jeg tror nok det gikk ganske så bra. Det var en bestått ikke bestått eksamen, og selv om jeg alltid er superkritisk til det jeg presterer, er jeg ganske sikker på at denne gikk fint. Nå bærer det hjem for å få seg samboer. Morten har hybelen i seks dager til, men innen den tid skal han jo ha vasket ut hjemme også, så det er litt av hvert som må gjøres i helgen. Nå skal jeg bare svare på tjue mailer til, så løper jeg.


Ha en fin helg!


__________

1 comment:

Sara said...

Lykke til med caset! jeg har trua på dere :D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten