Sunday, November 14, 2010

Been out surfin!

Denne helgen har sentralstyret i BIS vært her i Stavanger, og vi tenkte vi skulle vise dem hva det virkelig vil si å bo i Rogaland. Derfor tok vi dem med ut til en av de fineste jærstrendene våre: Hellstøstranden og tok dem med på surfekurs. Skulle tro det kom til å bli kaldt midt i november, men det var bare sinnsykt kult. Vi var jo i aktivitet hele tiden, så kulden kjente vi ingenting til. Bølgene var helt fantastiske, og selv om det er noen år siden jeg prøvde det sist, fikk jeg det til ganske bra også. Stå på et surfebrett? Check...

 Midt i opplæringen
God stemning!


To veldig fornøyde styremedlemmer etter en ganske slitsom økt i vannet


Siden kameraet mitt ikke tåler vann, har jeg dessverre ikke noen bilder fra selve surfingen, men jeg lover at det var gøy! Alle var utrolig flinke, og jeg tror og håper at besøket i Stavanger kommer til å bli husket en stund. Forhåpentligvis kommer de tilbake igjen også.


___________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten