Thursday, November 25, 2010

Strategien er levert!

Nå har vi endelig levert strategioppgaven, og jeg må si jeg er ganske fornøyd. 27 sider, utallige modeller og enda flere timer foran PCskjermene våre er bundet inn og levert til sensur. Jeg håper virkelig at sensoren liker den like godt som vi gjør! Helene har vært helt fantastisk å jobbe med denne høsten, og jeg er evig takknemlig for at hun har holdt ut med meg på gruppen, selv om jeg har reist land og strand rundt.

Siden jeg er litt stolt av resultatet, kommer det noen bilder av den her. Slik ble den seende ut: (positive tilbakemeldinger er hjertelig velkomne ;-)


Det berømte målhierarkiet vi slet med tidligere i høst.

En relativt sliten skribent med resultatet

Fem utgaver av oppgaven: en til Helene, en til meg og tre til ulike sensorer på BI.
Enjoy reading it mister I don`t know who you are.


___________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten